De kracht van een klantendag

f9416e2b-5c07-41a0-8264-2bdb9b3a625e.png
Natuurlijk wil je groeien. In omzet, in werk, in klanten. Maar hoe doe je dat? Bijvoorbeeld door van je klanten ambassadeurs te maken. Dus investeer in je klanten. Klaar om elkaar wat beter te leren kennen? Met deze checklist organiseer jij een evenement dat past bij jou en je klanten. Trek de stoute schoenen aan, stroop je mouwen op en aan de slag!
lijn1.png

1. Alle ideeën verzamelen!

De vrijdagmiddagborrel is by far het beste moment om na te denken over een evenement voor je klanten. Schenk nog een glas wijn in en zoek je meest creatieve collega’s op. Droom hardop met elkaar over de leukste feestjes waar je ooit geweest bent en fantaseer over het geven van het allerbeste evenement ooit.

c9aa311b-6906-4e58-887a-a4e6f75337a5.png
lijn2.png
cc41d77e-0fa9-42bb-8b2d-95f9a3133bca.png

2. Waarom?

Nu je wat ideeën hebt, kun je aan het werk. Begin met het doel, de aanleiding en de boodschap van het evenement. Staat informeren centraal? Overtuigen? De relatie versterken, een nieuw product of nieuwe dienst presenteren? Wat hebben jouw klanten eraan en wat gaat het jou opleveren?

lijn3.png

3. Maak het programma 

De leukste stap van allemaal. Bepaal hoe de dag eruit ziet en wat er allemaal gaat gebeuren. Een spreker? Theater, muziek, een workshop in de buitenlucht, een diner? Droom groot en maak er iets bijzonders van. Maar onthoud ook: liever een ijzersterk programma van één dagdeel dan slappe hap die de hele dag duurt. Veel locaties hebben ervaring met het organiseren van evenementen. Laat je adviseren, gooi je wensen op tafel en bespreek de mogelijkheden.

fcaa6a84-05cd-4b27-889f-0deee511318f.png
lijn1.png
85e98cd1-f749-4ad8-a463-f45002d4fd29.png

4. If you do it, do it good

Bezoekers merken of jij alles goed geregeld hebt of niet. Je herkent het waarschijnlijk zelf ook wel. Dus maak deze indruk onvergetelijk. Zorg voor goede bereikbaarheid, een helder en overzichtelijk programma, duidelijke begeleiding tijdens event, mooie opstellingen, genoeg zitplekken etc.

lijn2.png

5. Zorg voor energie

Mensen geven graag hun mening. Geef hier de ruimte voor. Maak het programma luchtig, interactief en afwisselend. Zorg voor een inspirerende omgeving. Hou de snelheid erin, de spanningsboog van een gemiddelde volwassene is korter dan je denkt! Een tool voor real-time stemmen? Een opdracht/oefening waar iedereen aan meedoet? Vergeet ook de hapjes en drankjes niet. Wordt het een boerenlunch of een 3-gangendiner?

b647e7ce-404c-4396-9178-2949a37786e8.png
lijn1.png
0e72a6ea-4656-4853-a105-658149a5609b.png

6. De 'Pay-off'

Natuurlijk laat je je bezoekers niet met lege handen naar huis gaan. Je kunt denken aan een goodiebag of een ander ludiek aandenken aan de dag. Het mooiste is om iets mee te geven dat leidt tot een nieuw contactmoment. Zo genereer je business en houden zowel jij als je bezoekers iets waardevols over aan het evenement. 

lijn3.png

Contactgegevens

Woudsedijk-Zuid 43
2481 NB Woubrugge
Google Maps

Gelegen aan de dijk tussen Rijnsaterwoude en Langeraar

Openingstijden

Donderdag, vrijdag en zondag
van 12:00 - 22:00 (lunch en diner)

Zaterdag 18.00 – 22.00 uur (diner)

Reserveren

Groepen buiten openingstijden
op aanvraag

Volg ons